DustAr
 |
  Kirjoitettu: 27. lokakuuta 2006 klo 11:41
Näytti upealta... kuten oli odetettavissa, ja joka ei sinänsä ole mikään uutinen. Saapi nähdä tuleeko tästä vielä hyvä pelikin, ettei vain jää pelkäksi tech-demoksi. Ihan mielenkiinnolla odotan myös miten tämä XO suoriutuu tästä pelistä.
Lähes kaikki tähän asti XO:lle ostamani pelit ja kokeilemani demot ovat kärsineet jossain määrin ruudunpäivitysongelmista (Esim: GRAW, Prey, F.E.A.R ja TES4 - Oblivion), joka on aika käsittämätöntä koska tosissaan kuvittelin, että XO olisi melkoisesti tehokkaampi kuin nykyinen tietokoneeni. No... toisaalta XO:n kaikkia tehoja on tuskin vielä täysin hyödynnetty, Esim Kameo pyöri oikein mainiosti, mutta silti vähän arvelluttaa miten tämän Crysis pelin kohdalla käy. FPS peliä on karmeata pelata surkealla ruudunpäivityksellä.
________________ What video game system should I own?
|
Rekisteröitynyt
30.05.2003 |
|
 |
hekoheko
 |
  Kirjoitettu: 27. lokakuuta 2006 klo 13:58
Mäkin odottaisin konsolipeleilta "constant" 60fps:ää, vaikka uusia nextgen konsoleita en ole livenä nähnytkään.
Ennemmin karsitaan graffoja niin pitkään ennenkuin tuo ruudunpäivitys saavutetaan ja saadaan pysymään samana läpi pelin, olkoon vaikka minkälainen skenaario kuvassa.
Toivottavasti ps3 lunastaa odotukset.
|
Rekisteröitynyt
05.03.2006 |
|
 |
FinSoldier
 |
  Kirjoitettu: 27. lokakuuta 2006 klo 15:17
Eihän Crysis ole edes tulossa boxille.(?)
|
Rekisteröitynyt
28.12.2004 |
|
 |
Mopez
 |
  Kirjoitettu: 27. lokakuuta 2006 klo 16:00
Ei. Tulee vain ja ainoastaan PC:lle tän hetken tietojen mukaan.
|
Rekisteröitynyt
10.12.2003 |
|
 |
hekoheko
 |
  Kirjoitettu: 27. lokakuuta 2006 klo 18:06
Joo eipäs tulekkaan  .
Se onkin pettymys vaikka en omista kuin tietokoneen, toivottavasti pystyn edes jotenkin nauttimaan kyseisestä pelistä...
|
Rekisteröitynyt
05.03.2006 |
|
 |
DustAr
 |
  Kirjoitettu: 27. lokakuuta 2006 klo 18:15
Lainaus: 27.10.2006 Mopez kirjoitti:
Ei. Tulee vain ja ainoastaan PC:lle tän hetken tietojen mukaan.
Juu... olet oikeassa... eikös se ollut tulossa kuitenkin? Vai oliko se vain spekulaatiota?
Tässä ote uutisesta:
"Diemer explained that next generation consoles like the Xbox 360 and the PlayStation 3 do not offer the sufficient power to assure the quality of gameplay Crytek demand for Crysis."
Tässä koko uutinen.
Huh... aika kovat vaatimukst pelillä... mutta ilmeisesti sitten Xboxilla ja PS3:lla ei koskaan nähdä Crysiksen tasoista grafiikkaa... no, ei voi mitään sitten. Jäi Crysikset pelaamatta ellen lotossa voita
Aika rankasti kyllä tahmasi peli kyllä tuossa videossakin. Kenelläköhän on tarpeeksi hyvä kone tuon pyörittämiseen kun se joskus julkaistaan. Tosin on kai siihen vielä paljon aikaa, mutta kuitenkin... [DustAr muokkasi tätä viestiä 27.10.2006 klo 18:18]
________________ What video game system should I own?
|
Rekisteröitynyt
30.05.2003 |
|
 |
akiko
 |
  Kirjoitettu: 27. lokakuuta 2006 klo 22:21
Juu,aattelin itekki että kellä oikeen on tollasta rautaa ,millä pelaa Crysistä.Ei ainakkan mulla.
|
Rekisteröitynyt
14.03.2005 |
|
 |
DigitalVision
 |
  Kirjoitettu: 28. lokakuuta 2006 klo 11:00
saa nähdä miten tulee pelittään. Milloinkas tää tuleekaa myyntiin ?
________________ Dual Core 2 E 6600 / Geforce 8800 Gts 640mb / 3Gb 800mhz ram / Windows Vista Ultimate
|
Rekisteröitynyt
24.09.2004 |
|
 |
Muntu
 |
  Kirjoitettu: 28. lokakuuta 2006 klo 13:09
Lainaus:
27.10.2006 DustAr kirjoitti:
Lainaus: 27.10.2006 Mopez kirjoitti:
Ei. Tulee vain ja ainoastaan PC:lle tän hetken tietojen mukaan.
Juu... olet oikeassa... eikös se ollut tulossa kuitenkin? Vai oliko se vain spekulaatiota?
Tässä ote uutisesta:
"Diemer explained that next generation consoles like the Xbox 360 and the PlayStation 3 do not offer the sufficient power to assure the quality of gameplay Crytek demand for Crysis."
Tässä koko uutinen.
Huh... aika kovat vaatimukst pelillä... mutta ilmeisesti sitten Xboxilla ja PS3:lla ei koskaan nähdä Crysiksen tasoista grafiikkaa... no, ei voi mitään sitten. Jäi Crysikset pelaamatta ellen lotossa voita
Aika rankasti kyllä tahmasi peli kyllä tuossa videossakin. Kenelläköhän on tarpeeksi hyvä kone tuon pyörittämiseen kun se joskus julkaistaan. Tosin on kai siihen vielä paljon aikaa, mutta kuitenkin...
Luulen kyllä että kraffuja voidaan nähä asteen parempiaki ps3:lla ja XO:lla...
Muttei viä... Ehkä 2007 lopulla ta 2008
 .... PS. Totta kellä on tarpeeks tehokas kone crysistä pöyrittään jossei nextgen konsoleilla toimi
|
Rekisteröitynyt
16.09.2006 |
|
 |
Janne2
 |
  Kirjoitettu: 29. lokakuuta 2006 klo 01:04
Tossa ingame kuvassa on aika alhainen fps ku nii kankeesti näyttää liikkuvan
[Janne2 muokkasi tätä viestiä 29.10.2006 klo 01:04]
|
Rekisteröitynyt
21.07.2004 |
|
 |
El_Ucca
 |
  Kirjoitettu: 29. lokakuuta 2006 klo 17:55
Jos graffan teknologisen puolen unohtaa, niin näytti ******* kuivalta. Ei tuo näyttänyt tarjoavan mitää uutta hauskaa. Ja lisäksi tuo pelihän tökki välillä selvästi tuossa videossa.
|
Rekisteröitynyt
20.01.2003 |
|
 |
across
 |
  Kirjoitettu: 30. lokakuuta 2006 klo 08:12
Lainaus: 29.10.2006 El_Ucca kirjoitti:
Jos graffan teknologisen puolen unohtaa, niin näytti ******* kuivalta. Ei tuo näyttänyt tarjoavan mitää uutta hauskaa. Ja lisäksi tuo pelihän tökki välillä selvästi tuossa videossa.
Katsoppas oikein tarkasti niin siinähän uhottiin olevan huomattava määrä modulaarisuutta kamoissa. En itse ainakaan muista peleissä vastaavaa juuri tavanneeni. Tosin ketä sekin hyödyttää kun ei tule kuin vistalle. Ja todellakin vaatinee melkoisen myllyn, tosin pyörihän se farcrykin jo vanhalla xp1700+ jotta saahan sitä toivoa, tai oikeastaan ei sillä tuohan vaatii DX10, joka vaatii jo sitten uuden näyttiksen
|
Rekisteröitynyt
15.08.2006 |
|
 |
DustAr
 |
  Kirjoitettu: 30. lokakuuta 2006 klo 14:35
Lainaus:
30.10.2006 across kirjoitti:
Lainaus: 29.10.2006 El_Ucca kirjoitti:
Jos graffan teknologisen puolen unohtaa, niin näytti ******* kuivalta. Ei tuo näyttänyt tarjoavan mitää uutta hauskaa. Ja lisäksi tuo pelihän tökki välillä selvästi tuossa videossa.
Katsoppas oikein tarkasti niin siinähän uhottiin olevan huomattava määrä modulaarisuutta kamoissa. En itse ainakaan muista peleissä vastaavaa juuri tavanneeni. Tosin ketä sekin hyödyttää kun ei tule kuin vistalle. Ja todellakin vaatinee melkoisen myllyn, tosin pyörihän se farcrykin jo vanhalla xp1700+ jotta saahan sitä toivoa, tai oikeastaan ei sillä tuohan vaatii DX10, joka vaatii jo sitten uuden näyttiksen 
Crysis toimii myös DX9 korteilla ja Win XP:llä.
Ote uutisesta: "Crysis will support both DirectX 9 and DirectX 10, which means that you can run it on a Windows XP PC, as well as an upcoming Windows Vista PC. You'll get the absolute best graphics with a Vista machine, but DirectX 9 still will look good."
- Koko uutinen -
EDIT: Kieltämättä en minäkään, graafista ulkoasua lukuunottamatta odota Crysikseltä paljoakaan. Omasta mielestä jo Far Cry oli melkoisen tylsä räiskintä vaikka näyttikin tullessan upealta. [DustAr muokkasi tätä viestiä 30.10.2006 klo 14:41]
________________ What video game system should I own?
|
Rekisteröitynyt
30.05.2003 |
|
 |
SorwiS
 |
  Kirjoitettu: 30. lokakuuta 2006 klo 19:56
Oli kyllä komean näköistä ja ihan mielenkiintoiselta vaikutti muutenkin. Käykää myös InCrysis- sivuilla katsomassa muutama korkealaatuinen esittelyvideo.
|
Rekisteröitynyt
30.06.2006 |
|
 |
korpaps
 |
  Kirjoitettu: 30. lokakuuta 2006 klo 20:18
Liian avara peli mulle eikä tuo grafiikka niin kummoiselta näyttänyt kun vertasi
brothers in arms hellshigway ja gears of wariin...
|
Rekisteröitynyt
12.06.2005 |
|
 |
Muntu
 |
  Kirjoitettu: 31. lokakuuta 2006 klo 15:19
Hmm... Eipä tossa muuta erityisen kiinnostavaa ollu ku se et puut voi ampua katki
|
Rekisteröitynyt
16.09.2006 |
|
 |
zamzum
 |
  Kirjoitettu: 1. marraskuuta 2006 klo 16:26
upeelta näytti vaatii vaan koneelta ihan sairaasti.. mitä veikkaatte miten toi toimii mun koneessa mul on amd3800+ radeon x1900xtx tarkemmat tiedot alle kirjotuksessa  ite luulen et toimii mut lagaa ihan vitu***
________________ AMD 5000+, 2048MB, club-3d radeon x1900xtx, sound blaster X-FI fatal1ty, maxtor 250GB, nexus nx-5000
|
Rekisteröitynyt
22.02.2006 |
|
 |
Naabip
 |
  Kirjoitettu: 1. marraskuuta 2006 klo 18:24
Hmm, tuo kertojan ääni oli vähän ärsyttävä, ei kyllä sopinut tuohon sitten ollenkaan. Ja itse koko pelikin vaikutti vähän ärsyttävältä, koska jotain avaruus-tulevaisuus teemaa oli. Mutta loppua kohden vähän parani, kun pelillisesti vaikutti niin mahtavalta. Pakko-hankinta silti.
|
Rekisteröitynyt
14.12.2005 |
|
 |
mrj-fin
 |
  Kirjoitettu: 2. marraskuuta 2006 klo 01:47
Ei taida edes minun nuhapumppuni tuota pyörittää.
________________ 2x AMD Athlon 64 X2 5200+ (3,5 GHz)| HyperX 8196Mt 800 MHz | 2x NVIDIA GeForce 7950 GTX sli | (3x300Gt) Seagate 900 Gt SATA | 15/2 Mbit/s | LP NF4-E Series X2 CPU pcie-e sli | ENERMAX CoolerGiant, EG701AX-VH(W)(SFMA) 650W | Chieftech nVe
|
Rekisteröitynyt
26.05.2003 |
|
 |
Leopardi_
 |
  Kirjoitettu: 2. marraskuuta 2006 klo 07:10
Nytpäs hauskan repäisit. [Leopardi_ muokkasi tätä viestiä 02.11.2006 klo 07:11]
|
Rekisteröitynyt
17.07.2004 |
|
 |
Mr_Palikka
 |
  Kirjoitettu: 2. marraskuuta 2006 klo 19:21
Ei taas jotain ufo-juttuja. Far cry meni siinä kohti pilalle, kun ne ihme örkit astui mukaan peliin.
|
Rekisteröitynyt
12.12.2004 |
|
 |
IRON_MAN
 |
  Kirjoitettu: 2. marraskuuta 2006 klo 20:59
Ei taida viittii kattoo, rupeis vaan himottamaan k.o. peli ja sit alkais kyrsii, ku tiiän, ettei toimi mun koneel mut ei raatsis uuttakaa ostaa...
|
Rekisteröitynyt
06.06.2003 |
|
 |
zamzum
 |
  Kirjoitettu: 2. marraskuuta 2006 klo 23:11
Lainaus: 02.11.2006 mrj-fin kirjoitti:
Ei taida edes minun nuhapumppuni tuota pyörittää.
lol varmaa sul o tollanen kone muka 2x AMD Athlon 64 X2 5200+ miten saat muka noit 2... ja 8gigaa muistii lol mikä sönkkääjä !!!
ois kiva nähdä pari kunnon kuvaa tosta koneesta nii vois joku uskoo
vi**u repesin ku luin tota sun kone kertomustas
vai onko toi sun allekirjotuksessa oleva kone ees sun kone [zamzum muokkasi tätä viestiä 02.11.2006 klo 23:21]
|
Rekisteröitynyt
22.02.2006 |
|
 |
Setech
 |
  Kirjoitettu: 3. marraskuuta 2006 klo 02:28
Kun ei kerran tule DX10'ä Windows XP'lle.. taitaa jäädä kaikki DX10 pelit kauppaan. Ei hirveesti nappaa ostaa muutaman satasen käyttistä, parin tonnin konetta ja siihen sitten vielä pelejä. :(
|
Rekisteröitynyt
23.09.2002 |
|
 |
rZca
 |
  Kirjoitettu: 3. marraskuuta 2006 klo 03:10
Fysiikka näyttää olevan toiminnassa, mutta noh katsotaas jos ne jopa saisi myös pelattavuuden ja tekoälyn, karkkikuorrutuksen sijaan luotua.
________________ AMD Athlon 64 X2 4200+ 2,2Ghz | Asus M2N-E | Kingston 1024mt DDR2 667 mhz | Asus nVidia 7900GT 256mb |
|
Rekisteröitynyt
25.06.2005 |
|
 |